A jelentkezési határidőt kitoltuk egészen 2013. június 24. (hétfő) éjfélig.

A kulcsokat közzétettük, lentebb az oldalsávban olvashatjátok el. :)

2012. december 30., vasárnap

Tizedik nap - Moonlight

Kedves Olvasók! 

Sajnos ezúttal nem szolgálhatunk történettel, ugyanis valami rejtélyes, nem felfedett indok miatt a mai történet nem érkezett be. Őszintén bánjuk a dolgot, jómagam (Sherlock) igencsak csalódott vagyok, hiszen ez az egyik legizgalmasabb kulcs. Szerény véleményem szerint az időparadoxon millió lehetőséggel szolgálhatott volna. 

Szervezőtársaimmal még nem döntöttünk a bűntetőpontok ügyében. 


10 megjegyzés:

  1. Kedves Moonlight!

    (Az alábbiak csak az adott történet írójára vonatkoznak)
    Nem igazán értem, hogy mért nem került fel a történet, hogy nem készült el vagy a bétánál ragadt?, de nem is érdekes. Ami igazi problémát jelent, hogy nem szóltál. Valószínűleg a szervezők minimálisan, de megértőek lettek volna, ha beadod a halotti bizonyítványod (persze csak saját kezűleg, érvényes pecséttel!). Máskor legalább annyi legyen benned, hogy szólsz, mert nem csak magadat hozod szégyenbe, de a csapatod is még rosszabb megítélés alá kerül.

    Csapat többi tagja: Igazán sajnálom azokat, akik megszenvedték egy társuk lustaságát, mert az ,hogy a történet nem készült el, csak egy kellemetlen kis nüansz, de az hogy nem szólt, az fatális lustaság. Részvétem.

    Szervezők: Titeket sajnállak a legjobban, mert tudom, hogy egy szervezőnek mennyi munka és aggódás egy kihívás lebonyolítása. Mindazon által javasolnám, hogy ne nagyon basszatok ki a csapat maradékával, mert így is van elég bajuk. A bünti az jár, de az iskolában se szeretjük, ha egy osztályt lehúznak néhány idióta miatt.

    Na és akkor most lehet rám haragudni, meg szidni, de ha valaki nem tudja teljesíteni amit elvállal, az a minimum, hogy szól, ha valami váratlan vis maior lép fel. Szólni nem kerül semmibe, mert mind emberek vagyunk és simán lehet olyan helyzet, amivel nem tudunk boldogulni.

    Nos azt hiszem mindent elmondtam, remélem nem lesz több ilyen eset, mert nagyon élvezem a Kihívást. :)

    VálaszTörlés
  2. Egy dologban teljesen egyet értek Helix-szel (részben minden másban is), és bár én a másik csapat tagja vagyok, szerintem is nagy kicseszés lenne a Moonlight-tal az, hogy még büntetést is kapnak. Szerintem már az is elég, hogy a hiányzó történetre alapból nem kapnak pontot, igazságtalan lenne még pluszba azokat a tagokat büntetni, akik legalább leadták a történeteiket.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Helix Hex és Abshire Zaphod!

    Egy szóval sem említettem, hogy kapnak bűntetőpontot.
    Első haragunkat fejeztük ki ezzel, miszerint több e-mail is ki lett küldve az illetőnek és egyikre sem válaszolt.
    Engem úgy neveltek a szüleim, hogy tiszteljem embertársaimat és ugyanezt őszintén, mindenféle önös érdeket nélkülözve elvárhatom cserébe. Ezt viszont az illető Írótól - vagy legyen ő bárki is - nem kaptuk meg, sem Mi, szervezők, sem pedig a Moonlight csapata.

    SH

    VálaszTörlés
  4. Kedves Sherlock!

    Én igyekeztem kifejezni, hogy mennyire haragszom az adott íróra, és hogy a Szervezőkkel szemben sem fair amit tett. Ha ezt másként értetted, akkor nagyon elbeszéltünk egymás mellett.
    Abshire és én csak szerettük volna megvédeni ugyan azt a tiszteletet, amiről te is beszélsz és csak aggódtunk, hogy esetleg a vétleneken csattan az ostor.
    Remélem kitaláltok valami megoldást, hiszen szerintem a történetek mind mind jók. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Helix Hex!

      Nem, nem értettem félre, sokkal inkább szokásom patetikusan fogalmazni. Sajnos ez egy végtelenül gyenge pontom, és azt hiszem a félreértés tárgya is ezen alapul. Én megértem a Ti véleményeteket a dologgal kapcsolatban és helyt is adok neki. Ámbátor azt Neked is be kell látnod, rettentő nehéz helyzetbe keveredtünk.
      Hisz hogy büntessünk meg valakit, aki részt sem vett a dologban - holott megígérte?

      Arról már nem is beszélve, hogy a I. MSK alatt ez a második rossz húzása magának a csapatnak.

      SH

      Törlés
  5. Én, mint a csapat tagja, totálisan és teljesen csalódott vagyok emiatt, meg úgy minden miatt, ami folyt - nem folyt - a fórumunkon... Egyszerűen nem értem.
    Azt nem bántam meg, hogy ennek a csapatnak a része lettem, mert a témámhoz nagyon is jól jött, akartam végre egy tényleg szomorú történetet írni, nem bánom, hogy ezt választottam, de én szégyellem magam mindenki helyett!

    AS

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abban az esetben, ha te mindent megtettél ami a vállalt feladatod volt, akkor nem kell szégyellned magad. Ha pedig nem a te történeted hiányzik, akkor biztos, hogy máris sikert értél el, elvégre, ahogy emlékszem, nekem mindegyik tetszett. :)

      Törlés
    2. Valóban nem az én történetem hiányzik, de azért, mint egy csapat része, rosszul érzem magam kicsit. De köszönöm! :)

      Törlés
  6. Kedves Szerző! :(
    Csapat: őket nem büntetem.
    Paradoxon: -10
    Zene: -10
    Cselekmény: -10
    Nyelvezet, stílus: -10
    Karakterek: -10
    Összességében: -10
    Sajnálom, hogy nem érkezett be a mű, mert ezzel a csapat is hátrányba került, pedig igencsak jó történetekre bukkantam tőlük. Nem mondom, hogy szégyellje magát az író, mert nem tudhatom, mi az oka annak, hogy nem írt, mégis kicsit csaódott vagyok olvasóként. Azért azt belátom, hogy illett volna megadni a csapatnak a lehetőséget a pót történetre, nem egy akkor ördöngösség dobni egy bocsi mailt...
    Üdv:
    Clarey

    VálaszTörlés
  7. Gehhh… Szégyellje össze meg szét magát a fantom alkotó, aki elmulasztott írni rá >.<

    Wolf

    VálaszTörlés