A jelentkezési határidőt kitoltuk egészen 2013. június 24. (hétfő) éjfélig.

A kulcsokat közzétettük, lentebb az oldalsávban olvashatjátok el. :)

2012. december 9., vasárnap

Hegemónia - Negyedik forduló


Elérkeztünk a verseny végéhez, és már csak hat nap van hátra a felkészülési időszakból. Tudom, hogy eredetileg úgy volt - legalábbis a menetrend szerint -, hogy a forduló utolsó történeteit hétfőn tesszük közszemlére, de mivel tegnap (szombat) mind a két csapat története beérkezett, ezért úgy döntöttem, hogy ma publikálunk. 
Utolsó történetünk a BBC Sherlock című sorozatot dolgozza fel egyéni meglátásban, vizuális és orvosi segítséggel.  Fogyasszátok egészséggel!

Sunshine csapat történetét itt olvashatjátok el, míg a Moonlightét ezen a linken érhetitek el.

Üdvözlettel, 
a Szervezők

Ui.: Pontozási szabályok oldalt, a menüsávban találhatóak!

2 megjegyzés:

  1. A Sunshine csapat történetéről:

    1. A video hangulata szerintem érezhető, jól el lett kapva. 6 pont
    2. Szerintem elég jól megalapozta. 6 pont
    3. Benne volt, hogy Sherlock fóbiás, bár csak említőlegesen. Ennél picit többet vártam volna. 5 pont
    4. Sajnos, elég halovány a történet. Kár, hogy megint slash, és ez már kissé unalmas számomra. 3 pont
    5. Elment, bár a Sunshine csapattól jobbhoz vagyok szokva. 3 pont

    A Moonlight csapat történetéről:

    1. Érezhető a video hangulata, a történet kellően borongós. 6 pont
    2. Szerintem megalapozta. 6 pont
    3. Említőlegesen volt fóbia, bár többet vártam. 4 pont
    4. A történet sajnos elég snassz, semmi érdekes nincs benne. Többet is ki lehetett volna hozni belőle. 3 pont.
    5. Egynek elment. 3 pont

    VálaszTörlés
  2. Sunshine csapat:
    1, Azt hiszem a válasz egyszerű NEM. Mármint mi ez a vívódás meg elmélkedés? Ez a videó csupa boldog vagy vicces pillanatot mutat be, nem pedig Watson fura gondolatait. Hol marad az élet? a vitalitás? 2pont
    2, Háááát ez megint csak egy "nemigazán". Persze ez csak az én látásmódom, de túl filozofikus volt a történet, pedig a videó életszituációkat mutatott. 3pont
    3, Oké a fóbia rendben volt, de kicsit lehetett volna fokozni. 5pont.
    4, Elmegy, kár hogy slash és kár, hogy nincs benne igazi cselekmény, csak gondolatok.4pont
    5, Egynek elment, ha eltekintek a feladatkiírástól. Viszont egyértelműen megint ugyan az az író írta, mint a többit és ez sajna a csapatot minősíti. Nem csodálom, hogy gyenge lett. 5pont, de csak mert megsajnáltam az írót, aki a többiek helyett dolgozik.

    Moonlight csapat:
    1, Videóhangulat okés. 6pont
    2, Megalapozás okés. 6pont
    3, Félreértelmezett kulcs, nem okés. A haptefóbia nem a megérintőre, hanem a megérintettre vonatkozik. Nem hiszem, hogy Watson félne hogy tapogatják. 1pont.
    4, Nem rossz és tetszik, hogy Irene is benne van. Bár nem hiszem, hogy egy másik Moriarty-t várnánk. 5pont.
    5, Nem volt rossz. mondhatjuk, hogy tetszett. 5pont

    VálaszTörlés