A jelentkezési határidőt kitoltuk egészen 2013. június 24. (hétfő) éjfélig.

A kulcsokat közzétettük, lentebb az oldalsávban olvashatjátok el. :)

2012. december 29., szombat

Kilencedik nap - Sunshine

Kedves Olvasók!

Fogadjátok sok szeretettel a mai történetet; publikálásának meghiúsításában maga a Google segédkezett!

CÍM: Rángasd ki a farkast a múltból!
CSAPAT: Sunshine
KULCSPÁR:  
KULCS1: - Időparadoxon: Ha visszautazom az időben és megölöm az apámat még csecsemőkorában, akkor én nem fogok megszületni, tehát nem tudok visszamenni, hogy megöljem őt. Így meg fogok születni. 
KULCS2: - Maroon 5 – One More Night
SOROZAT: Teen Wolf/Farkasbőrben
SZEREPLŐK: Stiles Stilinski, Derek Hale, a többiek csak itt-ott
TARTALOM: Hogyan tanítsunk meg egy vérfarkasnak olyan alapigazságokat, mint az élj a mának és a szerelem mindent legyőz?
MŰFAJ: csapongás (romkom, fantasy (nyilván), drámázás)
KORHATÁR: PG-13
FIGYELMEZTETÉS(EK): Slash! Canon-szintű erőszak és vér. Spoilerek olyan szinten találhatóak benne, hogy amit Jeff Davis csicsergett a Twitteren a készülő harmadik évadról, azt felhasználtam egy picit. A kronológiai sorrendet, mint olyat nem nagyon sikerült figyelembe vennem.
MEGJEGYZÉS: Nehéz időutazás nélkül írni az időparadoxonról.
 
 

Ne felejtsetek el visszatérni az oldalra és véleményt írni! ;)

6 megjegyzés:

  1. Kedves Sunshine!
    1, A csapatba elég jól illett, kicsit lehetett volna fluff-osabb a vége. 4pont
    2. Az időparadoxon rendben volt és gratula az időutazás kerüléséhez, illetve, hogy a Doktoron kívül még valaki eszedbe jutott, mint nagy időutazó (Viva Douglas Adams!) 10pont
    3, Zene: Én nem láttam benne, de nem is igen érdekeltm, mert maga a szám sem fogott meg. 50%=5pont
    4,A cselekmény nekem tetszett. Bár aki nem ismeri a sorozatot az kis gondokba ütközhet. 8pont
    5,Nelvezet és stílus: Nagyon nagyon királyul fogalmazol, szeretem a vicces leíró körmondatokat, velem is gyakran előfordul. Pár elgépelés maradt csak. 9pont
    6, Karakterek: nem vagyok otthon a sorozatban, de nekem tetszettek, csak néha sok volt a titkolódzás 8pont
    7, Alapvetően tetszett és élveztem. Kíváncsivá tett, hogy ki az író. 10pont

    VálaszTörlés
  2. Csapat: 5
    Paradoxon: 4 Benne volt, de alig. Vagy valamit nem értettem meg.
    Zene: 7
    Cselekmény: 6 Hogy Stilest idézzem: "Azt se tudom, hogy mi van veled, csak úgy rám ugrasz. Erről le kell szoknod, vagy ne, inkább ne szokj le róla, de csapj hozzá valami narrációt, mert ez így nem oké." Rendben, Dereknek, ahogy emlékszem, tényleg vannak elég hirtelen váltásai a viselkedést tekintve, meg te is figyelmeztetted az olvasót, hogy csapongó a történet, de néhol kevés volt a magyarázat, hogy mi miért, meg hogy, és kapkodva váltott egyik jelenet a másikba.
    Stílus: 7 A helyesírási hibák sokszor megakasztottak (pl. szavak, amiket egybe kellene írni, de itt külön voltak és fordítva, néha a párbeszédek szerkesztése). De a szöveg, amúgy passzolt mind a sorozathoz, mind a választott szereplőkhöz.
    Karakterek: 8 A helyükbe tudtam képzelni a sorozatbeli figurákat.
    Tetszés: 7 A könnyed hangvétel elvitte a hátán, de azért akadt, ami nekem hiányosság volt, lásd fent.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Szerző! :)
    Csapat: Ez 4 pont, azért lehetett volna benne kicsit több napfény…
    Paradoxon: Szerintem jól beleszőtted, olyan Stilesos volt, 8pont.
    Zene: Ezt nem éreztem benne, pedig a Maroon5 elég jó, 5 pont.
    Cselekmény: Alapjáraton tetszett, és értettem, mit akartál kihozni belőle, de nagyon csapongott, néha vissza kellett olvasnom, hogy mi is van, mikor is vagyunk, kivel? Ez csak 6 pont.
    Nyelvezet, stílus: Na, ez nagyon tetszett! Jó kis stílusod van, ehhez gratulálok, itt-ott előfordult egy-két hiba, de üsse kő. Legyen 8 pont!
    Karakterek: NAGYON JÓ! Stiles, Derek, Peter, Lydia… tényleg eltaláltad őket! 10 pötty.
    Összességében: Teen Wolf, nagyon kritikusan álltam hozzá, de tetszett, szerettem olvasni, adok rá 8-at.
    Amúgy, szívem szerint mindenre 0-át adtam volna, mert Derek maga a tökély pasi (karakter és külső egyaránt), megesz a sárga irigység, ha párosításban látom. Nem, őt nem adom! :D :D :D
    Üdv:
    Clarey

    VálaszTörlés
  4. Kedves Yesternight!

    1.) Hát… nem tudom… szerintem ez nem volt túlságosan romantikus, és a végén is nem a happy end, hanem a lehetséges, Derektől függő nagyon talán boldog vég érződött. 3 pont.
    2.) Tetszett, hogy kifejezett időugrások nélkül írtad meg, és csak a múltba tekintettél vissza. 7 pont.
    3.) Hm… a zene kicsit necces dolog, de szerintem megvolt. 7 pont.
    4.) A cselekmény tetszett, de nem fogott meg annyira. Voltak benne jó részek, ötletes részek, sőt, tetszetős részek is, szóval ez is 7 pont.
    5.) A fogalmazásod tetszett, a párbeszédeid jók voltak, vicces volt Stilest olvasni néha. A múltbeli párbeszédek voltak a legjobbak szerintem, viszont központozási, és nyelvtani hibákat az egész történetben találtam. 7 pont.
    6.) Derek okésra sikerült: egy nagy, idióta, néma mamlasz, aki a múltja miatt még a saját boldogságának is útját állná, viszont Stiles nem az igazi. Jó-jó, ott van az, hogy folyton beszél, meg minden, de nem Stiles. Nehéz megfogni a kis idiótám karakterét, tudom, de szerintem ez most nem sikerült olyan igazán jól. 6 pont.
    7.) Imádom a Stereket, az elmúlt pár hétben teljesedett ki a fanságom iránta, és Wolf tudna mit mesélni, hogy mennyire akartam, hogy írjon már nekem, de neeeeeem. Ez… nem az igazi. Nem. Valami… valami furcsa benne! Hiányzik belőle valami, de nem tudom, hogy mi, mert ha külön-külön szemügyre veszem, hogy Sterek, hogy múltba visszanézős, hogy cuki, de mégis, ha egyben nézem az egészet, valami hibádzik benne. 7 pont.

    Üdvözlettel,
    Rapunzel

    VálaszTörlés
  5. Kedves Yesternight!

    1. szempont – 5
    Bár nem lettek tökéletesen párrá a végére se, de azért mondhatjuk, hogy a happy end megvolt.

    2. szempont – 8
    Megtaláltam benne a paradoxont, bár én kissé másképp értelmeztem a dolgot, mint de. Láttam, hogy megvolt a próbálkozás, hogy az egész történetet átszője, de szerintem a lényeg kissé kimaradt. Viszont lehet, én értelmeztem félre, és nem volt olyan rossz azért ez se.

    3. szempont – 10
    Szerintem mind a hangulata, mind a jelentése tökéletesen illett a sztorihoz, szóval jó munka volt, és szerencsés kulcs egy Sterekhez :P

    4. szempont – 7
    Kicsit kuszának éreztem a cselekményt, és nem feltétlenül a visszaemlékezős közbeszúrások miatt. Sokszor nem értettem a szereplők mit miért tesznek, az elütős résznél először azt hittem, másik sztorira váltottam. Persze utána kitisztult ott is, hogy mi történt, de na… elvesztem benne párszor.

    5. szempont – 9
    A nyelvezet nagyon jól illett a sztorihoz, és a Teen Wolf világához is, Stiles jól adta az idiótát, és többnyire Dereknél is megjelent a bunkó, lerázós viselkedés szóban is.

    6. szempont – 8
    Hát, kicsit elkerekedett a szemem, mikor Stilesról kiderült, hogy már az első pillantás után lefeküdt volna Derekkel, de végül is… költői szabadság xD Alapjáraton stimmeltek a karakterek, bár Stiles valahol félúton átment hátborzongatóan durva, rajongó tini lányba.

    7. szempont – 7
    Egyik kedvenc sorozatom, és párosom, de nem tudom maradéktalanul azt mondani, hogy nagyon tetszett. Ügyes munka, de nem találtam meg benne annyira, amit egy Sterek sztoriban szeretek.

    Üdv,
    Wolf

    VálaszTörlés
  6. Kedves Yesternight!

    Hadilábon állok a történeteddel, hiszen önmagában nem volt rossz, a maszkulin kulcsot kimondottan jól használtad fel, és a cselekmény sem volt rossz. Sokat gondolkodtam rajta, hogy végül is mi a gondom, min problémázok annyira.
    Amit írtál, határozottan száraz és nyers volt, hiányzott belőle az élet, ami szinte pofán vág a sorozatban. Kicsit olyan volt a történeted, mint amikor eléd tesznek egy ínycsiklandozó süteményt, és aztán rájössz, hogy az íze borzasztó: túl édes és nincs összhangban. A te történeted pontosan ezt adta vissza nekem. Nagyon sok jót ígért az eleje, szép volt és elakasztotta a lélegzetemet. De csalódnom kellett, egyik jelenetből a másikba hajtottál át, nem hiányoztak a finom átvezetések, ráhangolások, ami belerántja az olvasót az általad teremtett atmoszférába. Engem nem sikerült becsalnod, sőt, az orromra csaptad az ajtót.
    Ennek ellenére, az alapelgondolás több mint tetszett, talán ha több időd lett volna a kidolgozására, akkor sokkal jobb lett volna. Szerintem temagad hiányoztál a művedből. Szépen végigvezetted a történteket, fokozatosan és nem hideglelős, nyakonöntős gyorsasággal, hanem számomra élvezhető lassúsággal. A múlt és a jelen keveredése, ahogy befolyásolta egyik a másikat rettentő izgalmas volt, és ugyebár a végén a várt hepiend is megérkezett. A gond az, hogy számomra látens hepiend volt, inkább tűnt egy keserű egymásra találásnak, mint boldog összeborulásnak. Persze, Derek nem az-az összeborulós típus. Jogos.
    De, és itt jön az a „de”, ami miatt pontot vonok – a sok másik problémával egyetemben, csak itt konkrétan kijelentem, hogy ezért, nem másért. Derek, annak ellenére, hogy mogorva, asshole és még örök magányos farkas (…), IMÁDJA az családját. Belerokkant az elvesztésébe, Peter árulásába, Laura halálába. Egyszerűen családcentrikus, és ezt a falkája is bizonyítja. Kötve hiszem, hogy a nagy és erős badass Alfa imázs miatt gyűjtötte maga köré – és tett farkassá – másokat. Arra akarok kilyukadni, hogy ha bár csalódott Kate-ben, azt hiszem, van annyira szívszaggatóan magányos (és szeretetéhes), hogy teljes mértékben ragaszkodjon Stileshoz. Jobban belemászhattál volna a lelki-dolgokba. A többi rendben volt.

    Csapat: Én nem igazán éreztem benne a napfényt, szóval ez így nekem 2,5 pont.
    Paradoxon: Ahogyan írtad is, elég nehéz kulcsot kaptál/választottál. Mindenesetre szerintem jól kivitelezted, 7 pont.
    Zene: Nos, ezt viszont egyáltalán nem éreztem, így ez nekem összesen 3 pont.
    Cselekmény: Eltekintve attól, hogy nem volt igazán Sunshine-os, és nem a szokványos Stereket toltad az orrunk alá, tetszett a cselekmény, így 8 pontot adok.
    Grammatika: Tetszik, a stílusod bejön, volt pár furcsa mondat, helyesírási hiba, amitől kettéállt a szemem, de tetszett, amit láttam. (Főleg a múlt és jelen idő váltakozó használata… Ejnye!) Szerkezetileg sajnos nem volt annyira jó, végig korcsolyáztad a történetet, csapongott és túl gyors volt a váltás két jelent között. Ez 5 pontot érdemel.
    Karakterek: Erre megadom a 7 pontot, szerintem jókra sikerültek a szereplők, attól függetlenül, hogy Derek néha olyan kiszámíthatatlan volt, mint egy terhes nő.
    Tetszés: Összességében tetszett is meg nem is. Rengeteg jó pillanata volt a történetednek, az eleje nagyon jó volt, de a végére valahogy ellaposodott, pofavágósra sikeredett. Így 6 pontot adok.

    Összesen: 38,5 pont


    Főhajtással,
    SH

    VálaszTörlés