A jelentkezési határidőt kitoltuk egészen 2013. június 24. (hétfő) éjfélig.

A kulcsokat közzétettük, lentebb az oldalsávban olvashatjátok el. :)

2012. december 27., csütörtök

Hetedik nap - Sunshine

Kedves Olvasók! 

Remélem jól telt a karácsony, volt finom bejgli és jó sok ajándék *sablonszöveg* és kipihentétek magatokat az ünnep alatt. És most fogadjátok sok szeretettel a következő történetet, kellemes olvasást! 

CÍM: Mert Ádám teremtetett elsőnek, azután Éva
CSAPAT: Sunshine
KULCSPÁR:  
KULCS1 - Mindenhatóság-paradoxon: Isten nem lehet mindenható, mert akkor kellene tudnia teremteni olyan sziklát, amelyet még ő maga sem tud felemelni.  
KULCS2 - Delta Rae - Bottom of the River
SOROZAT: Castle
SZEREPLŐK: Beckett, Castle,
TARTALOM: Egy szűk sikátorban rábukkannak Faith Willow holttestére. Hamar világossá válik, hogy nem a szimpla erőszak volt a cél. Beckett és Castle pedig ismét nyomozáshoz lát.
MŰFAJ: krimi, dráma
KORHATÁR: 14+
FIGYELMEZTETÉSEK: spoiler!, gyilkosság, meztelenkedés, durvaság
KÖSZÖNET: Köszönet örök segítőmnek, hogy találta nekem egy jó kis címet.
MEGJEGYZÉS:
~ #1: A történet az ötödik évad nyolcadik és kilencedik epizódja között játszódik.
~ #2: Anyagi hasznom nem származik az írásból, szimplán a szórakoztatás és a szórakozás vezérelt.



Ne felejtsetek el visszatérni az oldalra és véleményt írni! ;)

5 megjegyzés:

  1. Kedves Sunshine!
    1,Ha nem számítom, hogy egy elmebeteg, kiskorú gyilkosságáról szól a történet, akkor okés a csapat. 4pont.
    2,Paradoxon oké, picit néhol erőltetettnek érzem. 8pont
    3, Zene: elment és megalapozta a boszorkányos vonást. 9pont
    4, Cselekmény rendben volt. Tetszett hogy mindenki szerephez jutott. Kicsit ugyan könnyen rájöttek, hogy a fiú a gyilkos és nem is volt annyira tiszta az a lefutás, de okés volt. 9pont
    5, Stílus és nyelvezet passzolt és jó fej leszek, nem vonok le az elgépelésért, mert csak néhány volt benne. 10pont
    6, Karakterek is rendben voltak és tetszett, hogy Kate sem lett túl fluff. Hiányoltam Alexist. 10pont
    7, A történet tetszett, egynek elment, de nem estem hanyatt tőle. Az a baj, hogy ennél a sorozatnál minden rész egy önálló történet és így nem akkora kunszt írni "bele" egy részt. Akár egy félretett forgatókönyvrészlet is lehetett volna. Máskor javasolnék az írónak vagy egy saját fejlesztésű történetet, vagy valami nehezebb sorozatot, olyat, ahol a részek jobban kapcsolódnak egymáshoz. 7pont

    VálaszTörlés
  2. Kedves Szerző! :)
    Csapat: Húhh… nem tudtam elvonatkoztatni a kislány halálától, emiatt csak 3 pont.
    Paradoxon: Szerintem jól benne volt, hangsúlyos volt, 9 pont.
    Zene: Nekem nem passzolt annyira a zenével, igaz a szövegét nem néztem meg annyira, de hallgatás-olvasás alapján annyira nem… 6 pont.
    Cselekmény: Tetszett, érdekes volt, nem volt annyira előtérbe nyomva a Castle/Beckett dolog, ez 8 pont.
    Nyelvezet, stílus: Élveztem olvasni a stílusodat, szembeötlő hibát nem szúrtam ki, 9 pont.
    Karakterek: Jó volt, Beckett utasítgatott, nem volt érzelgős, ez 9 pont.
    Összességében: Erre egy 8-ast adok, kicsit jobban lehetett volna részletezni ezt-azt!
    A vodka dolog pedig külön értékelendő, azt szeretem! :D
    Üdv:
    Clarey

    VálaszTörlés
  3. Kedves Dragda!
    (Bocsi, hogy nem írom ki a teljes nevedet)

    1.) Öhm… nem tudom eldönteni, hogy ez a Sunshine-ban, vagy a Moonlightban tudná jobban megállni a helyét. Mert az oké, hogy Castle és Beckett együtt vannak, meg minden, de hogy a krimi sokkal nagyobb szerepet kapott, már pedig az nem volt valami tündérmese, az is biztos. 3 pont.
    2.) Tetszik, hogy a paradoxont az író helyzetébe helyezted bele, bár néha kicsit erőltetettre sikeredett. 6 pont.
    3.) A zene, úgy gondolom, megalapozta a hangulatot, 7 pont.
    4.) Zseniális. Na jó, még nem kifejezetten zseniális, de pár apró csiszolgatás után zseniálissá fog válni. Néhol kicsit ki kellene javítgatni, több információt megadni egyes dolgokról, néhol pedig kicsit kevesebbet, hogy az utolsó pillanatig ne legyen teljesen egyértelmű, hogy a fiú tette. Mondjuk lehetett volna egy barátja is… na, mindegy, eltértem a témától. Szóval, szerintem egy kis csiszolgatás itt-ott, és tökéletes lesz. 9 pont.
    5.) Néhol nem tudtam eldönteni, hogy csak elírás, vagy tényleg kölköt írtál, mert számomra kicsit furcsa volt Esposito beszédében. Itt-ott volt kis elírás, de nem zavaró, bár ha én észrevettem, észrevehető. 8 pont.
    6.) Mindenki olyan, amilyennek lennie kell. Beckett tökéletesen nőies, egyben kemény zsaru, Castle szerelmes kis idióta, a többi szereplő meg szintén nagyon jól ki van dolgozva. 10 pont.
    7.) Nagyon tetszett, szívesen olvastam volna még tovább. A stílusodon lehet még egy kicsit mit csiszolni, de így is nagyon jó volt. A cselekmény, és a krimi része fantasztikus volt, a szerelmes részek pedig kis édesek voltak. 9 pont.

    Üdvözlettel,
    Rapunzel

    VálaszTörlés
  4. Kedves Dragda!

    1. szempont - 4
    Igazából sok érzelmet nem fedeztem fel a történetben, több hangsúly volt a testiségen, de a kritériumnak azért megfelelt, illet a Sunshine szellemiségéhez.

    2. szempont – 7
    Én olyan nagyon nem találtam meg benne a paradoxont, de tény, hogy ez nem egy könnyű kulcs. Azt viszont egyáltalán nem érzem, hogy áthatná az egész történetet.

    3. szempont – 8
    Hát, itt nem volt olyan nagy szerencséd a hangulatot illetően, ez a szám a legkevésbé se illik szerintem egy happy sztorihoz. Viszont ha jól gondolom, a történet alapját, a wiccákat innen szedted, úgyhogy bele volt szőve.

    4. szempont – 7
    Magával a cselekménnyel nem volt gondom, a nyomozás néhány mozzanatánál akadtam meg néha. Egy két dolog nem volt reális számomra, mint pl az, hogy a nyomozók szépen átsiklanak a tényen, hogy alacsony volt a támadó… Oké, ez azt hiszem jól mutatja, hogy túl sok krimit nézek, de na.

    5. szempont – 8
    A nyelvezettel nem volt gond, illettek a szereplők szájába a mondataik, és a környezetbe is. Csak egyszer kétszer lepődtem meg, hogy jé, ezt tényleg ő mondta? xD

    6. szempont – 8
    Hogy őszinte legyek, nem tartok még itt a sorozatban, úgyhogy nem tudom milyen a kapcsolat ekkor Castle és Beckett közt. Az fura volt, hogy milyen jól elpoénkodtak, de biztos változott már Beckett is idő közben.

    7. szempont – 8
    Érdekes történet volt, és a nyomozásbeli fennakadásaimat eltekintve tetszett, bár néha kicsit erőltetettnek tűnt a páros flörtölése.

    Üdv,
    Wolf

    VálaszTörlés
  5. Kedves Dragda!

    Hű, nem könnyítitek meg a dolgom. Egyáltalán nem értek ehhez a fandomhoz, rövidre is fognám. Ezzel a történettel nem volt annyi gondom, mint a másikkal és ezt a pontok is mutatják. Egy kellemes kis esti olvasmánynak elment, de mivel nem ismerem/szeretem a fandomot, így átadom a helyet a pontoknak.
    Sajnálom, hogy nem tudok neked kifejtős kritikát írni. :/

    Csapat: Részemről 3 pont, hisz nem egy érzelemközpontú történetnek lehettem szemtanúja.
    Paradoxon: A paradoxonod nem uralta a történetet, nem gördített akadályt a cselekmény elé, így ez, számomra csak 4 pont.
    Zene: A zene felhasználása viszont ötletes volt, 10 pont.
    Cselekmény: Érdekes volt, kicsit negatívan, de érdekes. Szóval 6 pont.
    Grammatika: Ezzel különösebb bajom nem volt, szóval 10 pont.
    Karakterek: Erre is csak azt tudom mondani, amit a másik Castle-ös fandomú történetre, nem ismerem a karaktereket, és igazságosan ide is 7 pontot vések.
    Tetszés: Az infantilis nyomozói részt leszámítva nem volt rossz, szóval 7 pont.

    Összesen: 47 pont

    Főhajtással,
    SH

    VálaszTörlés