A jelentkezési határidőt kitoltuk egészen 2013. június 24. (hétfő) éjfélig.

A kulcsokat közzétettük, lentebb az oldalsávban olvashatjátok el. :)

2012. november 16., péntek

Hegemónia - Második forduló


A második forduló témája a Teen Wolf, ami az MTV egyik két éve indított sikersorozata. A rajongó tábora nem lebecsülendő, a fanatizmus pedig bőven elviselhető - nem úgy, mint a tegnap premierezett izéé. Szó, ami szó, rossz hírt kell most közölnöm veletek. Mikor ezt írom (akkor még csak négy óra után jár az idő) a Moonlight csapata egyetlen egy betűvel sem szolgált még nekünk ebben a fordulóban, ami egy kicsit elszomorít engem. De se baj, ez még csak nem is a rossz hír. 
A Moonlight csapat egyik tagja megvált köreinktől. Azt hiszem ehhez semmit sem kell hozzáfűznöm, megesik az ilyesmi. 

Véleményeitekre most is számítunk, a szabály az osztályozással kapcsolatban végül is ugyanaz mint a múltkor. Egyedül annyival egészíteném ki, hogy a két mondatos pont nem kell, a szavak beépítettségén van a hangsúly. Jó olvasást!


A Sunshine csapat történetének elolvasásához kattints ide.

Jó szórakozást kívánunk a történethez,

a Szervezők

3 megjegyzés:

  1. A Sunshine csapat írásáról:

    1. Nem ismerem annyira a sorozatot, de a szereplők szájába szerintem az ilyen mondatok nem igazán illenek. 3 pont

    2. A történethez illett a hangvétel, jól be lettek illesztve a kulcsszavak, szóval semmi bajom vele. 7 pont

    3. Enyhén slash-beütéses történet, főleg a vége, de örülök, hogy nem ment át slash-be, bármennyire is népszerű a műfaj. Alapjában véve aranyos, enyhén talán túlzó, de ötletes történet volt. 6 pont

    4. Picivel több kreativitást elvártam volna Stiles-tól, de alapvetően jó történet volt. 5 pont

    VálaszTörlés
  2. 1. Bár nem ismerem a sorozatot, szerintem a szereplők akár beszélhetnek is így. 5 pont
    2. A történet hangulatvilágába szerintem passzoltak a szavak, és abszolút a helyükön voltak :) 7 pont
    3. A történetben az alapötletet szerintem megadta a "Szituáció", így azon nem kelhetett annyit gondolkodni. 5 pont
    4. Végre nevettem egy jót! :) 7 pont

    Anna

    VálaszTörlés
  3. 1, Egyáltalán nem ismerem a sorozatot, szóval passzolom a szereplőket, de ha tényleg jó haverok, akkor a szöveg is okés: 5pont
    2, Nekem bejött a hangulat és ahhoz mentek az idióta szavak is: 6pont
    3, Vicces volt a helyzet, bár tényleg nem igényelt sok fantáziát: 5pont
    4, Szétröhögtem az agyam! 7pont

    VálaszTörlés