A jelentkezési határidőt kitoltuk egészen 2013. június 24. (hétfő) éjfélig.

A kulcsokat közzétettük, lentebb az oldalsávban olvashatjátok el. :)

2013. január 13., vasárnap

Leleplezés

Kedves Olvasók!

Huh, már csak két nap az eredményhirdetésig, amit szerintem mindannyian nagy izgatottsággal várunk. Jövőhéten, 2013. január 15-én mindenkit szeretettel várunk az oldalra, pontban 19.00 órakor minden kiderül majd. Az eredményeket összesítjük, de a középérték alapján kerülnek rangsorolásra a művek - erre azért van szükség, mivel nem minden történethez érkezett egyforma mennyiségű vélemény.
Továbbá szolgálhatunk pár jó hírrel is, de azt majd csak a bejegyzés végén! ;)
 
Addig is rántsuk le a leplet a történetek íróiról! 
 

Kedves Írók, köszönjük, hogy részt vetettek kihívásunkon és nagyszerű történeteteket prezentáltatok az Olvasóknak és nekünk!


SUNSHINE

Első nap: 
Harmadik nap:
Ötödik nap:
Hetedik nap:
Tizenegyedik nap:
 
MOONLIGHT 

Második nap:
Negyedik nap:
Hatodik nap:
Tizedik nap:
Nem érkezett be történet - az író nevét a rá való tekintettel nem tesszük publikussá.
Tizenkettedik nap:
 
 
***
 
 
Most pedig szeretnénk külön köszönetet mondani jó pár résztvevőnek, akik vállukra vették a kihívás sorsát. 
 
Elsősorban Abshire Zaphodnak. Te vagy a mi hősünk!
... két csapatban is játszott, két történetet is írt ezzel megmentve minket attól, hogy a fejünkre omoljon a kihívás. Köszönjük!


Következő három külön díjazottunk Dragda, Amy és Yesternight! Ők a Hegemónia-verseny alatt nyújtott munkájukért részesülnek külön köszönetben. Köszönjük nektek!




Végül pedig külön és hatalmas nagy köszönet jár Helix Hexnek, aki véleményeivel és pontjaival támogatta kihívásunkat és Íróinkat. Köszönjük!


 
 
 
 
a Szervezők
 

4 megjegyzés:

  1. Én köszönöm, hogy megszerveztétek nekünk ezt a kihívást. Csuda klassz élmény volt megélni. És még kitüntetést is kapok?... *elolvad*

    VálaszTörlés
  2. Ó, nagyon köszönöm! Igazán szép lett. :) Csatlakozom Dragdához: én is köszönöm, hogy megszerveztétek a kihívást, tényleg egy élmény volt, és remélem, nem vette el a kedveteket a sok buktató.

    Sajnálom, hogy végül mégis hiányzott egy történet, és itt ragadnám meg az alkalmat, hogy leírjam: ez nem fair. Tudom, hogy már beszéltetek erről, és hogy már mindenki elmondta ugyanazokat, és elhatároztam, hogy visszafogom magam, és nem írom le a véleményem, de valamiért mégis ki akar bukni belőlem.

    Emberek, ha valaki jelentkezik egy kihívásra, akkor csinálja is végig. Nem személy szerint az ellen szól ez, aki most cseszett bármit is beadni, vagy legalább szólni, hogy ne számítsanak rá, hanem mindenki ellen, aki lóhalálában rohan kihívásokra jelentkezni, és a végén sz@rik az egészre.

    Persze: hobbi, szórakozás, és szerintem sem kell a fanficesdit komolyan venni, de gondoljatok bele, mennyi szervezéssel jár megteremteni egy kihívást, és utána mekkora csalódás, ha még póttörténetek után kell kajtatni, arról nem is beszélve, hogy míg az "eltűnt" író feltehetően vígan éli világát, addig a szervezőknek lövése nincs arról, hogy nem számíthatnak rá, és ha nem szól, esélyük sincs senkit mozgósítani az utolsó pillanatban, hogy adjon már be helyette valamit.

    Szomorú, hogy a kihívások KIVÉTEL NÉLKÜL erre a sorsra jutnak, és mindezt pár felelőtlen ember miatt. Igenis szégyellje magát minden olyan író, aki jelentkezik, és utána semmit nem ad le, mert lehet azzal jönni, hogy "bármi közbejöhet", de akkor arra meg azt mondom, hogy nincs lehetetlenség, csak tehetetlenség. Akkor sem állná meg a helyét a sok kifogás, ha elszigetelt esetről lenne szó, vagy mondjuk évente 1-2 ilyen történne, de mint ahogy fentebb is írtam, MINDEN egyes kihívásnak meg kell küzdenie az ilyen esetekkel. Ez pedig mások játékát rontja el, elvégre mind szórakozni vagyunk itt. Gerincet kellene növeszteni, szerintem ez lenne az elsődleges feladat, majd utána kell kihívásokra jelentkezni.
    Csak ennyit szerettem volna.

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Na, hát én így megláttam a Bosszúállókat és így leestem a székről, és tíz percembe tellett felkelni a földről és közben végig sírtam!
    Oké, ennyire nem hatódtam meg, de a könnyek tényleg megvoltak!

    Én is csatlakozom az előttem szólókhoz, köszönöm szépen, hogy megszerveztétek a versenyt!

    Én élveztem megírni a Supnatos kis szösszenetemet, nagyon.

    És csatlakoznom kell Abshire Zaphod-hoz, mér annyiban, hogy rossz, hogy a kihívás ilyen sorsra jutott.
    Elmondhatom, hogy a csapatom egy...rémálom volt, már ami az összhangot vagy bármilyen kommunikációt vagy csapatmunkát illeti.
    Mindegy, erre nem is pazarolnék több szót, ami volt, elmúlt.

    Nagyon köszönöm a külön dicsértet, nagyon meghatott.

    Annyira jó lenne, hogy ez a blogos kihívásos közeg egy hemzsegő kis közeg lenne. Ez a kihívás szerintem irtó jó lett volna, ha többen jönnek véleményezni és játszani és minden...

    De nem baj, én így nagyon hepi vagyok, főleg, mert megismerhettem Sherlockot. (innen is integet)

    Köszönöm még egyszer és várom a szerdát! :)

    VálaszTörlés
  4. Huh, hát.... Most mondjam azt, hogy köszönöm a köszönetet? Ez egy kicsit furán hangzik... de a lényeg akkor is az, hogy köszi az elismerést, ami valójában nem is nekem járna, hanem nyilván az Íróknak, akik a történeteket alkották, de elsősorban a szervezőknek, akik nélkül nem valósult volna meg az egész kihívás.

    Véleményt most nem nyilvánítok a kellemetlen részekről, akit érdekel, az tudja, hol találja, mert ez már az a pillanat, amikor a szépre kell koncentrálni és csendesen izgulni. Vagy hangosan, kinek hogy.

    Nagyon várom az eredményhirdetést, elvégre nekem minden történetben tetszett "valami", szóval azt hiszem megtehetem, hogy én is izgulok.

    A képet pedig még egyszer köszönöm, és kiteszem a Merengős oldalamra, amint rájövök, hogy hogyan kell :P

    VálaszTörlés